.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعزیر متخلفین اقتصادی در مازندران

شمال نيوز: عباسی مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران به مناسبت هفته قوه قضاییه به تشریح عملکرد اداره متبوعش پرداخت.
به گزارش شمال نيوز، مدير كل تعزيرات حكومتي مازندران بيان كرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام نهاده شده که فراز اول این شعار را مردم شریف و فهیم ایران با حضورپرشور و شعور خود در انتخابات به منصه ظهور رساندند و اما در تحقق فراز دوم شعار معظم له تمام دستگاههای اجرایی و قضایی می بایست با ایجاد هماهنگی و تدابیر ویژه تلاش و همت نمایند تا زمینه تحقق حماسه اقتصادی فراهم شود.
وی تصریح کرد: دستگاههای قضایی از جمله تعزیرات حکومتی می تواند برخورد با متخلفین اقتصادی نقش بسزایی در تحقق این شعار داشته باشد.
این مقام قضایی تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: هفته قوه قضاییه فرصت مقتنمی است که مدیران کل سازمان های تابعه قوه قضاییه در استان بتوانند با یک انسجام و برنامه ریزی مدون مردم را درجریان فعالیت ها و عملکرد دستگاه مربوطه قرار دهند.
این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد : ایجاد امنیت روانی در بازار برای مردم جامعه از مهم ترین تکالیف و فعالیت های تعزیرات حکومتی است اگر این امنیت تامین نشود هیچ فعال اقتصادی مجال آن را پیدا نمی کند که به فعالیت اقتصادی وامور روزمره خود بپردازد .
بر اساس اين گزارش، عباسی درخصوص عملکرد سه ماهه اول سال جاری افزود:در این مدت 7 هزار و 651 فقره وارده که از این تعداد 7 هزار و 740 فقره مختومه و متخلفین به جزای نقدی به مبلغ 15 میلیارد و 235 میلیون و 459 هزار و 793 ریال محکوم شدند هم چنین در این مدت 335 فقره پرونده نانوائی وارده که از این تعداد 322 فقره مختومه و متخلفین این بخش به مبلغ 358 میلیون و 565 هزار و 600 ریال جزای نقدی محکوم و در مدت سه ماهه اول سال جاری 1 هزار و 389 گشت مشترک که تعداد 1 هزار و 235 فقره پرونده تشکیل شد .
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در خصوص بیشترین و کمترین تخلف وارده گفت: در استان گرانفروشی با 3 هزار و 477 فقره و عدم درج قیمت 2 هزار و 954 فقره عدم صدور فاکتور با 712 فقره و تقلب با 155 فقره بیشترین و کمترین تخلف بود ./ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.